Aktuelt
Vi har fått ny kundeportal
03
.
04
.
2024

Vi har fått ny kundeportal

Her finner du opplysninger om innlogging, årsoppgaver m.m

Vi har fått ny kundeportal

I forbindelse med at Holberg Fondsforvaltning AS oppretter eget andelseierregister i disse dager, har vi fått ny kundeportal. Euronext VPS erstattes med løsning fra Centevo med innlogging via våre nettsider.  

Her kan du følge markedsverdien av fondene, beholdningsutvikling, se transaksjonshistorikk og handle fond. Endringsmeldinger, halvårsrapporter og års- og realisasjonsoppgaver finner du i kundeportalen under Dokumenter i menyen til venstre.

Viktig informasjon - Årsoppgaver: I år må årsoppgaven lastes ned i kundeportalen via nettsiden vår. Årsoppgaver hentet fra Euronext VPS kan inneholde feil. Opplysninger og kurser oppdateres ikke lenger i Euronext VPS.    

Positive nyheter er at bedriftskunder slipper tidligere passordløsning og kan logge seg inn med privat Bank ID etter at brukertilganger opprettet (se forklaring under). I tillegg, om du har flere kundeforhold, trenger du kun å logge inn en gang for å få tilgang til alle kundeforholdene.  

 

Hvordan logger jeg meg inn?

Privat-kunde:
Følg lenken https://www.holberg.no/logg-inn og velg Privat. Logg inn med Bank ID.
Om du får opp en feilmelding tar du kontakt med oss på telefon 55212000 eller e-post post@holberg.no.

Bedrifts-kunde:
Følg lenken https://www.holberg.no/logg-inn og velg Bedrift.
Før du kan logge deg inn første gang, må du registrere brukertilgang til den eller de som skal tilgang til kundeportalen her Legg til/fjern bruker. Skjemaet signeres elektronisk med Bank ID av den eller de som har signaturrett for bedriften. Her skiller vi mellom to ulike tilgangsnivåer:

1.      Handelsfullmakt: Full oversikt og tilgang til å kjøpe, selge eller bytte fond.

2.      Lesetilgang: Full oversikt, men kan ikke gjennomføre transaksjoner.

Samme skjema benyttes for å fjerne brukertilgang til personer som ikke skal ha dette lenger.

NB: Når skjemaet er mottatt behandles dette fortløpende og innlogging vil normalt være tilgjengelig påfølgende virkedag.

Har du spørsmål angående våre fond, eller ønsker en prat om fondene hører vi gjerne fra deg!

Send inn
Takk! Din forespørsel er mottatt.
Oops! Something went wrong while submitting the form.